Körkort!

Yes!

Nu är det äntligen färdigt! I fredags klarade jag teorin och nu i tisdags min uppkörning. Så gott.
Körtkort = kan åka från hålanda när jag vill.

Känns väldigt bra helt enkelt...

Annars rullar livet vidare. Internet har ännu inte dykt upp i Hålanda, men det kommer förmodligen om 1 vecka.
Jag ska nästa vecka verkligen börja röja i min lilla del av huset. Min plan är att få i ordning så att jag kan sova där till jul i alla fall. Just nu sover jag i Tittis rum.

Det blir mer och mer i iordning hemma i huset också, men fortfarande en hel del kvar.

humm, vad finns det mer att skriva?

En mysig grej idag var när jag och syster Titti var och julhandlade lite i stan, väldigt mysigt :)
Jag är lite smått avundsjuk på min syster också, han har nämnligen fått en "tidig" julklapp ´, en rosa laptop. Det är den ultimata "tjejdatorn". Sitter och skriver på den nu :)

Om en stund ska jag köra till träningen. Det var 2 veckor sedan jag träffade alla goa flickor, saknar dom som sjutton. Men nu när jag kan ta bilen är det mycket lättare att träna. Det ska bli jätte kul att se alla igen.

och i morgon bitti ska jag åka till Björndammensskola. Klockan 9.00 är det lucia och min syster har blivit framröstad som skolans lucia, lilla Titti :) Så dit ska jag och kolla på henne. Sedan på kvällen blir det lite "jul på Liseberg" med Therese C.

Men nu ska jag upp och vara lite social med mormor och morfar. De sitter där uppe och komenterar Sädertälje matchen för fullt, haha.

Puss & Kram vi syns på stan!

// Jessie


Kommentarer
Postat av: bubbi

GRATTIIIS =)

2008-12-13 @ 02:00:03
URL: http://modeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0