Dagen är nära...


Våra grannar, Zantos nya kompisar




1 vecka tidigare.

Så är det,blir som sagt nu på lördag dom flytten blir av = familjen Szanto heter numera "familjen bonde Szanto".
Så det är fullt upp hemma, man vill inte vara i huset i Partille helt enkelt, det är saker överallt och alla stora möblir står i köket på nedervåningen.

Häromdagen skulle blogga om hus mysigt vi hade det i huset i Hålanda, en bilderna kom ej fram.
Så nu ska jag visa lite hur mitt hemska rum ser ut, för det är  KAOS...



´Zantos vilar i
suck



Men hitills i flytten har allt gott bra, familjen kämpar på att leva så som vi gör. Det är väldigt mysigt att komma ut till det nya huset, jag gillar det verkligen! :)

Så idag blir det ingen träning för mig, blir lite svårt att "bara åka en sväng till Partille" för att träna, men det blir bättre sen med körkortet! Föresten, gjorde halkan idag,  funniest moment in my life. Verkligen jätte rolig upplvelse, hade velat dra på ordentligt i rondellen och snurra flera varv :)
Utsikten
Men alltså, på lördag kommer en lastbil hit, och då ska vi köra soffan, alla hyllor och sängar m.m. Det kommer bli en lååång dag. Ska jobba 07.30 på söndagen, lite segt dock.

Men i morgon ska jag och Zantos vara i Hålanda hela dagen. Tänkte ta en lång promenad och sedan fixa lite i huset. Jag har lite smått panik av att ha just nu ALLA mina saker nerpackade, kläderna är speciellt jobbigt. jag har noll koll på vart saker och ting är! Men i morgon ska jag försöka packa upp som i högar, lite bättre i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Rikkie

mycket bra skrivet.... jag fasar också för den dagen vi ska upp 07:30 :S

2008-11-13 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0