Hej!

Hej!

Internet, internet, internet......

Vad händer egentligen med världen? Nu har det jäkla "bolaget" som vi ska ha i Hålanda med internet å allt sagt att vi inte kommer få internet på måndag, utan ännu längre fram...Suck...Man får väl be till gudarna att det sker innan årsskiftet!

Men nu är jag som sagt i Hus A, Partille. Jag har varit med världens bästa kompis idag på körskolan, och nu är jag hemma här. Var tvungen att sticka till banken innan och fixa en ny "betaldosa". Min hr försvunnit spårlöst i flytten, kanske är bra att ha en när räkningarna kommer :)

Annars har jag inte så mycket att säga. I morgon blir det kalas hos Cissi som fyller år, Jippie! Kul att träffa tjejerna igen.
Och på lördag är det personal fest, ICA i Partille har 10 års jubileum och det ska firas med fest!
Min dejt blir.........Caroline Klamas!

Så nu ska vi packa bilarna och slöpkärran fulla med den skit vi har kvar i huset.
Men jag säger bara så här, det tär på krafterna att flytta...jag är skit trött varje dag!

Föreste...Kollade på Amercan Funniest Homevideos igår, helt sjukt roligt program. det spelar ingen roll om man har en dålig dag, man blir lika glad varje gång!

Puss&kram Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0