Snabbt inlägg

Ciao!

Nu blir det ett snabbt inlägg

Idag har jag stuckit till körskolan tidigt, pluggat lite och kört en dubbellektion.
Sedan åkte jag till Backaplan och skulle hälsa på Walle som jobbar på Chilli, men hon var på lunch och hade ej hennes nr så stack till Tapetgallerian och kollade på lite snygga tapeter till mitt rum. Sen gick jag till ett café och åt lite sorbé glass och pluggade(igen). Så ringde jag pappa och kollade om jag kunde åka till hans jobb och plugga där och sedan åka med honom hem. "japp!" så han, så kom han och hämtade mig. Så satt jag i ett av konferansrummen typ och pluggade 2½ tim, sedan åkte vi hem. Och där började stressen....

Vi har bokat flyttlastbilen 1 vecka tidigare, så det blir på lördag istället. Det innebär att vi tar ALLT nu på lördag, alltså blir jag lantis 1 vecka tidigare! shitt, det var jag inte förbered på! Så nu blir det knepigt att lösa mina träningar, men det fixar sig.

Så det var bara till att slänga i sig mat och börja packa 2 bilar + släpkärran med grejer. nu tog vi alla farmors hyllor och stora grejer. På lördag blir det mer saker från oss, soffa och sängar m.m.

Vi har faktiskt fått ut massa saker redan och vi har lampor och gardiner uppsatta. Tack vare att vi åkt ut efter jobbet med massa saker, ganska effektivt ;)

Så snart kommer mamma, hon har handlat lite som vi ska ta med oss, jobbigt att köpa mat till 2 boenden :)
I morgon blir det att åka till Kungälv igen, då har jag körlektion, så mamma körmig på väg till jobbet från Hålanda.

Jag har ju fortfarande inte skrivit kring inlägget "Hålanda, vildsvin och mys". Men jag säger bara så här, jag har varit med om det värsta i hela mitt liv, jag och Zantos var ute på promenix, och mötte en stor flock vildsvin mitt i mörkret. FY VAD RÄDD JAG VAR!

Men men, måste kila, skriver mer om det i morgon...usch, det var faktiskt väldigt hemskt.
Nu ska vi ut och mysa lite i "hus B", där har vi våran TV med alla kanaler och allt, så ska bli kul med lite TV.



Bye bye, Hålanda here we come!

// Jessie

Kommentarer
Postat av: rikkie

kan tänka mig att det var läskigt, för när vi bara träffade på ett vildsvin så fick jag nästan hjärt attack :P

2008-11-12 @ 10:46:33
Postat av: Tina

Vildsvin?! Haha du måste skriva vad som hände .. forsättning följer

2008-11-13 @ 00:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0