Golf + massa skratt

"Det är en ny dag i morgon"

Jajjemän!

Och den blev en bra dag :)

Idag har jag pratat med Pappsen.
Vi har precis samma humör, fast han är värre. Ibland måste man bråka och tjaffsa. Då man säger fel saker till varandra.
Det lilla räckte för att jag skulle bli ledsen. Ibland klarar man inte mycket :)

Men nu är det bra igen

Annars idag var jag ledig som sagt.
Gick en lång promenad i morse i duggregnet med Zantos.
Jag kom in, duschade länge och varmt. Jag duschar alltid väldigt länge. Sen har jag det så varmt att det nästan bränner på kroppen. Gott.
Efter det kröp jag ner i soffan. En sån känsla att bara ligga där, inte behöva tänka på att gå upp på flera timmar om det var så :)

Jag somnade till, och vaknade av att Pepsi hoppade upp i soffan (ajabaja!) och la sig på min mage och somnade.
Det går an nu när han är så liten fortfarande.



Bilden är inte från idag. Kolla vad stor han har blivit!


Och nu ikväll har det varit golfkurs igen, 19.00-21.00. Andra praktik tillfället.
Idag var vi riktigt flammsiga. Vi slog lite på ranchen igen. Idag skulle vi lära oss att bland annat sikta.
Funkade ibland. Men när Peter skulle hjälpa mig att stå rätt gör jag det absolut värsta slaget. Jag lyckas nämnligen sätta en stolpe som är en halv meter lite snett framför mig. Då säger Peter "det är tur att man har försäkring" haha....

Sedan lovade jag Jonas att inte skriva något dumt om honom. Han har nämnligen läst mitt inlägg från förra lektionen då jag skrev om hans "små sne träffar".

Sedan gick vi till greenen och övade lite chippar. Gick la sådär.



Liten film från idag. Se och lär.
Sedan lite halvkassa bilder, men men.





Nu ska jag snart nana.
I morgon är det jobba. På special.
Mellan jobbet och träningen ska jag åka tii Lärjedalen och träna lite golf, pappa skulle inte hinna från jobbet. Så Rickard ska följa med. Han är väl den som har försökt lära mig mest, men kanske inte lyckats så jätte bra :)
Helst 1 gång i veckan har vi fått som order från Peter att åka och träna.


Sov så gott
Puss&Kram
Jessica


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0