Hej hopp!

Kom precis hem från träningen.
Idag var jag helt seg på träningen. Trött, ofokuserad och helt borta.
Jag stack lite tidigare från träningen....

Idag åkte jag, mamma, pappa och Titti för att hälsa på alla gamla grannar på Björnekullaliden.
Eftersom jag skulle stanna kvar i Partille tog jag jeepen med hundarna, mamma tog andra bilen, pappa och Titti tog motorcykeln.
De andra har hälsat på innan, men jag har alltid jobbat och inte kunnat följa med.
Innan vi åkte hem gick vi över till vårat gamla hus. Vi känner de nya husägarna bra.
Jag hade ont i magen när jag klev över dörrtröskeln. Allt var så anorlunda, fast ändå inte.

De hade ändrat.....i mitt gamla hus. Att gå in i mitt rum var det värsta, fy asså vilken konstig känsla...
De hade valt att inte göra om i mitt rum. Tänkte väl det! Jag älskar min fondväg och färgen på väggarna :)
Men therese och Viktors rum hade de gjort om.
Våran fina "latte" färg i hallen hade de målat typ "orange/rosa". Mysko val av färg.
De hade även öppnat upp mellan lägenheterna så att man kunde gå in innefrån huset.

Men jag tycker det såg så opersonligt ut, som om ingen bodde där. Speciellt på utsidan.
Nu på våran brukade vi alltid köpa blommor, ta fram utenöblerna på pooldäcket.
Göra i ordning poolen efter vintern borde de också ha gjort.

Jaja, det är inte vårat hus längre Jessica!
Men det var så härligt....att vara tillbaka på Björnekullaliden igen :)

Sedan åkte vi till familjen Christiansen.
Fikade där en stund.
Sen åktre de andra hem. Jag stannade kvar.
Jag, Therese och Frida åkte in till Hornbach för att Therese skulle kolla på tapet som hon ska ha i sin garderob.
Sedan hem och åt super god middag.
Sen träning.
Och nu här.

Sover här inatt eftersom jag börjar kl 06.00.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Sedan ska vi kolla på film och äta fruktsallad.

Bye bye
Sov gott
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0