Helg!

Så var det helg igen!
Dock min jobbhelg, men är faktiskt ledig hela lördag, så jobbar bara söndag.

På söndag vill jag jobba tidigt.
Pappa har nämnligen fått biljetter till GAIS-BK Häcken nu på söndag.
De företaget som pappa jobbar på (Prinfo Linderoths) har nänligen blivit sponsor för GAIS i år, och är redan sponsor för BK Häcken sedan tidigare.
Det är ritkigt goa platser, men jag jobbar. Så blir det jämt.
Matchen börjar kl 15.00.
Jag vill verkligen lösa det, hela familjen ska gå på matchen.
Det var jag själv som sa till pappa att han fåt ta biljetter ibland, jag vill ju gå på fotbollen :)
Men jag får se om det löser sig...

I morgon har jag en kortis tid på jobbet, 21.30-16.00.
Sedan när jag slutar ska Maria och Jossan komma till jobbet.
Vi ska nämnligen ut och äta med jobbet på La Vacca. Jag gillar verkligen det stället, inredningen påminner mig om fjällen eller något sånt, mys.
Sedan blir det bowling på Star bowling. Ska bli skoj att bowla, det var ett tag sedan.
Sedan kanske det blir utgång, det hoppas jag på i alla fall :)
Det blir sista med alkohol gången på minst 1 månad, så ska det bli.

OBS! Ett undantag, när jag fyller 20.
Jag åste lägga upp en plan för den dagen.
Det blir lite svårt att ha något här, lite svårt för folk att komma hit kanske.
Vi får se.

Måste föresten passa på att skriva om min duktiga syster!
Idag fick hon reda på att hon kommit in på Drottning Blankas gymnasium, på design linjen.
Det stod även idag att denna skolan 4:e populärast att komma in på i västra götaland.
Grymt jobbat Titti!



Nu var det så här också att jag tänkte gå upp och lägga mig.
Så börjar Big Brother från 2004 på TV400. Det är nästan lite sjukt, jag tycker verkligen att det är bra.
Ibland på kvällen går detta på TV, och då har det bara blivit så att jag följt det.
Jag kollar en liten stund, sedan ska jag vara duktig och nana.

Natti natti
Puss&Kram
Jessica

Sist men inte minst, en av världens bästa reklamer:


Heiniken


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahahaha va grym video : D

2009-04-16 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0