Igår, idag & i morgon...

Ciao!

Nu ska jag snart sova, men måste skriva lite först :)

Igår åt vi fruktsallad och kollade på "skicka vidare" (Pass it forward). Grym film!


Idag har jag jobbat 06.00-16.00 på kolonial. Dagen gick fort tyckte jag, gott.
Sedan körde jag hem. Idag var det dick köer på 45:an, ovanligt?
Det tog över 1 tim att köra hem idag, trökigt.

När jag kom hem möttes jag av två yrväder till hundar.
Sedan tog jag och mamma en kopp kaffe på utsidan och tjötade lite.
Sedan blev det middag.
Efter det bestämde jag och Viktor för att sticka och fiska i Hålsjön för första gången iår.
Så vi begav oss bort dot med hundarna och fiskalådan.
Där var vi en stund.
Zantos skulle nog kunna leva i vatten. han är som sagt en salig blandning av raser. Tack vare rasen new foundland har han simhud mellan trampdynorna, så han är snabb som sjutton i vattnet!

Sedan när vi kom hem började "The Mentalist".
Efter det skulle jag bara skriva ett inlägg och kolla min mail. Då ser jag att lilla Jannike har lagt upp massa bilder, gamla, hemska, roliga  bilder. Jag hade verkligen glömt av dessa haha!
Vilka tider!



Yeah



En natt i kvartetsstugan som vi hyrde ibland



Jag lika fjantig som alltid


2x2 blondin



Avslutning i 9:an



Inne på Åhlens...Goofy testar kvalité?

Herregud asså....
Men men, skoj hade vi!

Nu ska jag bege mig till sängen. Jobbar 06.00 - 15.00. I morgon blir det att jobba på special hela dagen :)
Sedan på kvällen ska jag hem till Lena Kjellberg på jobbet. Där blir det mat + ljusparty, ska bli himmla mysigt!

Natti natti
Puss&kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Janniké Hallonqvist

Va mer kan man göra en att skratta de e tur man förändrar sig om man säger så :D

2009-04-15 @ 12:37:28
URL: http://lassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0