Jag råkade köra över en kaninbäbis (uppdaterad!)

"Oj då! Vad sjutton var det?!"

Joo, idag körde jag över en kaninbäbis. Nere i Partille C. Den bara sprang ut rakt framför bilen. Men det kändes inte som om jag körde över den, men den var platt efteråt, så jag körde förmodligen över den

R.I.P kaninbäbisen

Annars har dagen varit riktigt go i det härliga vädret.
Gick en härlig promenad i morse med hundarna.
Sedan runt 15.30 var jag och min kära lagkamrat Walle (+ Zantos) och kollade på lite fotboll, Sävedalen - Kungshamn.
Det blev 2-2 tillslut, precis innan matchen var slut.

Sedan körde jag hem Walle, hämtade upp Titti och Pepsi (orkade inte ha två hundar på matchen)
Sedan hämtade vi upp Viktor som slutade jobbet. Jag skulle köra honom till Rodin där det skulle grillas och dricka öl. Hämtade upp 3 kompisar till Viktor på vägen också, snacka om att jeepen var fullpackat med folk, hundar och öl.

Efter att ha släppt av alla killarna åkte jag och Titti upp till Kåsjön, till stenen. Vi hade med oss ost och kex som vi satt och åt, medans hundarna badade. Varmt var det fortfarande också :)




Vi hade köpt chockladbollar. när de fortfarande låg i påsen lyckades Zantos trampa på den ena, den blev väldigt platt.



Syster Titti




Mumma




Ett tag senara körde jag Titti till Nicole där hon skulle sova. Sedan svängde jag förbi Jossan en stund, hon ville hälsa lite på mig och hundarna.

Sedan till det tråkigaste...att köra hem. Önskade just då att jag bara kunde knäppa med fingrarna och POFF så var jag hemma :)
Jag känner inte direkt för att vara här hemma en kväll som denna, strålande väder. Hade gärna tagit en fika i stan eller några cider på någon uteservering, men då kan jag som sagt inte komma hem sen.
Därför vill jag ha lägenhet......
Mamma och Pappa kommer snart, annars är det bara jag och hundarna.

I morgon är det golfkurs på kvällen. Det är det ända planerat just nu.




Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0