Jag ska skriva

Jag måste bara börja med att skriva hur glad jag blev nyss.
Igår hade väldigt många varit inne och kikat lite på bloggen. Det stiger med besökare lite smått, nu är det ganska många!
Jag blir så glad när folk kommer fram och säger "Du, jag läser din blogg"

Jasså? så kul att höra!


Så blir jag glad.

Men jag ska skriva mer sen. Men nu  ska jag duscha och ta ett gott fotbad efter allt springande på matchen.
Så det blir ett bättre och roligare inlägg sen. Jag kommer nog att "skriva av mig" en hel del :)

För att göra detta fjuttiga inlägg lite roligare får ni en liten låt.
Jag är en person som kan tycka om en låt pga av textens skull. Texten är viktig
Colbie Caillat har massa mysiga låtar.
Här är en av mina favoriter:
(Hittade inte riktiga videon, så ni får stå ut med all denna "kärlek och trams")




Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0