Jessica Fjanto

Hej hej alla damer och herrar!

Jag kom på en sak som jag skulle skriva om igår, men då var jag så trött och hade glömt av det.
Jag tog som sagt ett gott fotbad. Och då använder jag alltid dessa produkterna från "Oliv naturell".
De är verkligen riktigt bra produkter + att de även är ekologiska. Jag använder hela deras fotvårdsserie och även deras handkräm.
Dessa rekomenderar jag starkt :)




Annars
ska jag berätta lite om min söndag. Kl 10.00-12.00 var det som sagt golfkurs.Vi är ett gäng från jobbet på 6-7 stycken som går en nybörjarkurs. Det är Peter som håller i den. Det var riktigt skoj! Men även väldigt kallt, även om man klätt sig varmt, det blåste nämnligen som sjutton. Så sedan i slutet när vi stod och puttade lite höll jag på att frysa ihjäl. Men Peter var i alla fall nöjde med oss, men det säger han säkert bara för att vara snäll , hehe.
Jonas var dock lite farlig. Lite då och då flög hans bollar rakt framför både mig och Johanna, haha.
Sedan åkte jag med hem till familjen Christiansen. Helen åkte direkt från golfkursen till jobbet.
Där kollade jag på Project Runaway med Therese nedkrupen i hennes säng.

Sedan har jag jobbat kvällen.
Men det var riktigt segt och jobba idag måste jag erkänna. Jag hade ingen riktig lust att jobba.
Det ska bli wonderfull att vara ledig nu måndag och tisdag.
I morgon ska jag till banken, till en fastighetsbyrå och sedan träna lite fotboll.
På förmiddagen ska jag ta en promenad med hundarna till badplatsen om det är fint väder.


Här är föresten en bild från middag/fest hemma hos Lina :)
Jag och Malin.

Hittade föresten denna videon på youtube.
Det är han som äger hundpensionatet som filmar från vägen där de bor i Hålanda. Precis där han kör bor min farbror.
Så ser det ut ibland när det har regnat väldigt mycket. Tur att det finns bra bilar som klarar detta !
haha musiken är ju stört skön....




"Howdy"

Vad finns det mer att skriva om då?

haha jag vet!

Häromdagen när jag, mamma, Viktor och Titti åkte bil skulle vi välja vad vi ville lyssna på.
Viktor som satt fram tyckte att vi skulle lyssna på Bandit, men jag och Titti ville lyssna på NRJ.
Oftast brukar faktiskt jag och Therese få lyssna på våran musik eftersomv i vi är 2.
Men idag skulle Viktor verkligen lyckas, så säger han helt plötsligt:

"Okej vi röstar, och majoriteten väljer, låter det bra?"
"ÖÖ..aa men vi är ju två och du är bara en?"
"Aaa, men har majotitet, jag väger mer än er två tillsammans! Så jag vann, det blir Bandit."

Jag och Titti visste inte vad vi skulle säga, jag bara skrattade så jag fick ont i magen, haha.
Jag var inte beredd på det svaret om man säger så!

Idag skrattade jag också en gång så jag fick riktigt ont i magen. Innan jag skulle börja jobba åt jag mat uppe i lunchrummet. Så skulle jag och Therese A gå ner tillsammans, och helt plötsligt får hon hicka, och hicka det är ett av det roligaste jag vet. Hon hickade som om hon hade en pipleksak i halsen, haha. Asså jag skrattade hela vägen bort till omklädningsrummet. Fy sjutton vad skoj! Det är verkligen härligt att skratta!


"Ett gott skratt förlänger livet"


Nu ska Jessica bege sig till sitt rum, eller det är egentligen hennes syters. Men Jessica är för lat för att ta hennes säng in till hennes sovrum. Hon gillar stora sängar. Och eftersom hennes säng är nedplockad låter hon sängen vara kvar i Tittis rum. Titti ligger nämnligen och sover, så Jessica får smyga in försiktigt.

Föresten.....Jessica fyller 20 nästa vecka!


Sov sött och djupt
dröm härliga drömmar
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0