Jessie Jessie Jessie

Tjo!

Nu ska jag skriva lite smått och gott.

Jobbet, att jag blev glad, feting förlust, Asos & Vad jag ska hitta på i morgon.

Igår innan jobbet var jag på en fastighetsförening och snackade lite. Gick la sådär.
Efter det körde jag till ett ställe och köpte lunch. Satt på uteserveringen och lästa tidningen i strålande solsken!
När jag var färdig var det ca 2½ tim kvar tills jag började jobba. Så jag ringde Titti och frågade om hon ville följa med till Aspen och ligga och slappa på en filt vid stranden. Tillslut var det jag, Titti, Nicole och Issa.
Där slappade vi i värmen en stund.
När vi skulle gå, kom 2 svanar till stranden. De var inte alls rädda för oss, men vi för dem hehe.

Här är en riktigt löjlig film. Jag är jätte rädd att de ska börja jaga mig....



haha, fy sjutton.
Och jag ska bli vuxen nästa vecka?





Så fint jag gör det



Jag jobbade stängning igår. När klockan var 22.00 hade vi fortfarande 3 kassor (!) öppna med köer. Igår var det som sagt "tjejkväll" på Allum, därav så mycket folk. Men tillslut blev vi klara och vandrade mot omklädningsrummen.

På väg hem blev jag, vad kan man kalla det......? Glatt överaskad? aa det stämmer nog.
Trevligt trevligt. Det lilla räckte allt för att göra mig glad. Det ända jag hade i huvudet annars var den långa vägen hem.

:)


Sedan idag lyckades jag pussla ihop min dag. Hade nämnligen lite problem med en jobbtid eftersom jag skulle spela match. Men tack vare Cissi och Emeli blev min dag räddad!
Så istället för att jobba 15.22.30 blev det 11.00-19.30. Men fortfarande ett litet problem. Min math började kl 19.00, samling 17.30. Ooops. Men eftersom Jonas är så snäll fick jag gå 18.30.
Herregud vilken fart jag fick. Körde som en dåre upp till Vallen.
När jag joggar bort till vårat bås möter min tränare Tessan mig med en kram "Hej Szanto, sååå ta det lugnt nu. Varva ner. Emma är inne för dig så länge okej? Du får snart komma in" haha...lilla Tessan.

Men matchen gick rent ut sagt åt skogen. Fy! förlorade med 1-3. Herregud. Mot Hällesåker.

%&?#/? !!!!!


Men nu har matchen varit, shit happens.
Jag sörjer dagens förlust med en kopp kaffe, amen.

Jag kan ju skriva lite om i morgon istället.
I morgon ska det kanske bli upp till 25 grader, så jäkla gott!
Mina päron ska vara borta i Säve hela dagen, det är typ "motor" mässa med uppvisningar och sånt där hela dagen utomhus.
Det är faktiskt riktigt skoj att kolla på :)
Viktor jobbar, Titti är i Partille. Det betyder att Jag har hundarna i morgon.
Funderar på att åka till Säve. Men är lite sugen på att gå på Sävedalens hemmamatch i morgon. Får se hur det blir. 


 I love ASOS
Nu blir det lite ögongodis.
Allting kommer från ww.asos.com världens bästa sida för internetshopping enligt mig.


Från vänster: Så snygga, tyvärr matchar de ej  min budget. Pris: 1600kr sedan fina platta gladiator sandaler

Väska kanske?

Första väskan Lyx andra budget. Är ute efter en brun stor väska till sommaren.

Watches...



Från vänster:
DKNY, D&G och Karen Millen


Gulligt halsband med klocka

Smycken kan man aldrig ha för mycket av!




Sist en av mina favorit pyjamasar




Paul Frank, we like.



Det var allt för denna gång.

Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0