Min lediga dag i helhet

Idag har jag som sagt varit ledig
.

Gick upp och åt frukost, den drog jag ut på länge. Satt ute och läste tidningen i en evighet.
Sedan packade jag träningsväskan och begav mig till Sportlife för att gymma lite.

Jag kom hem och fixade lite mat. Stekte lite kyckling. Till det blev det en supergod råkostsallad.
Tjötade lite i telefon med både Jossan och Therese.


Det smakade smaskens


Sedan på kvällen i väntan på att mamma och pappa skulle komma hem la jag mig i soffan för att kolla på Grey´s.
Hundarna har varit ute hela dagen. Pepsi var verkligen jätte trött, och han somnade på alla möjliga konstiga vis (som vanligt)



A det ser ju jätte skönt ut?




Sedan vaknade han till lite, och då fick han faktiskt komma upp till mig i soffan. Då somnade han så här, vid mitt huvud.



Det blev lite senare middag. Mamma och pappa hade varit iväg med Erik och Helen för att handla nya mc kläder.
Vi grillade. Blev lite kött, korv och kyckling.



Passade på att ta ett kort innan han ställde in hojen. Här i sitt nya mc ställ.


Hade inget att göra efter jag dukat fördigt i väntan på maten, så då fick farmor vara med på kort :)
Vi åt inne, lite kallt för att äta ute.


Så, det var min dag idag. Mycket kort blev det idag. Men det är ju alltid skoj!
Men det har varit skönt att inte göra någon speciellt, det behöver man ibland.

I morgon brukar jag alltid jobba i special. Men de behövde hjälp i charken, så där ska jag jobba 06.00-15.00.
Sedan på kvällen är det träning på Mellby. Jag får se hur jag ska göra med tiden mellan jobb och träning, det blir trotts allt några timmar mellan där. Men lite för få timmar för att åka hem.

Idag fick jag förseten min första present!
Lite pengar från min "riktiga" morfar och hans fru Karin som bor i Lund. Fast Ove är ändå min morfar :)
Jag hoppas det blir fint väder dessa dagarna som kommer nu.

Innan läggdags, lite kläder.


 Linne från Odd Molly, hemsida www.zoovillage.com.

Kläder från Nelly.com







Sov himmla gott
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0