Spring time, welcome!

Tjo!

Vilket väder vi har haft idag, perfekt!

Idag har även jag varit ledig.
Förmiddagen tillbringade jag hemma i Hålanda. Vi röjde lite i trådgården. Jag och Pappa klippte till buskar och sånt. Så himmla skönt med solen som värmde, äntligen är den här.


Bilder är skoj!
Denna kanske inte är den roligaste, men det är min grymme frukost
i alla fall.
:)


Fixar till lite i trädgårn

Sedan Blev det duschen och ombyte.
Det var dags för en liten utflykt till Slottskogen.
Jag packade väskan och fixade in hundarna i Jeepen, sedan bar det av mot Partille där vi skulle hämta Therese och Levis.
Innan vi åkte mot Slottskogen stannade vi till vid jobbet där jag gick in och köpte lite fika som vi skulle ha med oss.
Det var fullt med folk i Slottskogen.
Det var riktigt härligt att promenera runt där. Vårkänslor!
Där var vi i några timmar, sedan åkte vi hem till Therese och satte oss på hennes altan med lite glass, mumms.

När klockan närmade sig 18.00 var det dags att dra sig hem till Hålanda.
Hundarna somnade som små barn i bilen på väg hem, det tar på krafterna att lika hela dagen!

När jag ska svänga in på våran gata ser jag Titti sitta vid bryggan vid Hålandasjön. 
Jag svängde in dit och kollade vad hon gjorde för skoj.
Hon hade kört moppen dit och satt där och drack te i solnedgången, mysigt :)
Så där var vi en stund. Det var mysigt att bara vara jag och Titti. Jag blir så glad när hon är här ute i Hålanda. Jag vill att hon ska växa snabbare, så vi kan flytta ihop. Bråka kan vi, att tycka om varann är vi ännu bättre på.

Det var riktigt fint när solen var på väg ner. 
Tänk er, snart är det sommar. Varma sommarkvällar.
Det pirrar i magen när jag tänker på det !
Vill ha sommar nu!















Älskade, älskade syster.


Filmmetarial från Hålanda!
Jag och Titti filmer lite kring badplatsen.




I morgon är det jobba igen. 10-17 i förbutiken, en go tid som nog kommer gå fort. På väg hem ska jag stanna till och träna lite i Älvängen.
Det är det jag har planerat i alla fall.

Nu ska jag plocka upp min korg med rena kläder från tvättstugan. Den är som ett berg av kläder. Varför låter jag det gå så lång tid mellan att jag plockar upp mina kläder egentligen? Det blir ju bara värre. Jag skärper mig när jag flyttar hemifrån, jag är bara lite glömsk av mig just nu, hehe.

Puss&Kram
Jessica




Kommentarer
Postat av: carita

Så mysigt ni har det där ute i bushen ;)Men jag vill ha lite bilder på huset oxå!

2009-04-06 @ 21:26:35
URL: http://kritans.blogg.se/
Postat av: Jessica Szanto

Ska fixa lite bilder på huset ;)

Men det finns redan några, du kanske missat dom?

Kolla in under rubriken "Flytten till landet

2009-04-06 @ 22:10:02
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/
Postat av: Carita

Aha, ja, jag hade missat dem bilderna. Men nu så har jag sett dem =)

Ser jätte fint ut verkligen!!

Kanske får ta sig en tur dit någon dag =D

2009-04-06 @ 22:36:34
URL: http://kritans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0