Rock ballader + dålig match

Idag har jag jobbat och spelat match.

Jobbet gick bra.
Matchen gick inte bra.

Vi spelade 1-1 mot Kållered, fy sjutton....
Spelade ut dom i första halvlek, men kom aldrig till ordentliga avslut.
Andra halvlek, ved hände där?......
Men men, Shit happens.
Det blir kanske bättre nästa gång.

Nu har det blivit 2 tråkiga förluster dessa dagar. IFK åkte ju på en snöplig förlust, suck.

Men i morgon börjar jag sent!
Så jag hinner sticka och träna på morgonen och även ta en doggywalk, går lite längre om de e toppen väder :)

I morgon kommer det vara sjukt  mycket folk på ICA Maxi Partille. Påsk helgen är den största helgen vi har, alltså större än jul, herregud.
I morgon ska jag stänga förbutiken, för första gången. Passar ju inte bättre att göra det på självaste skärtorsdagen ? :)
Men det löser sig. Lite utmaningar behöver man ibland + att Hallon jobbar med mig till 21.30.

Tänkte även blogga lite om Rock ballader idag.
Det finns så många, så många bra.

Jag vill därför ha lite tips på bra rock ballader allstå. Skriv gärna om ni har några starka favoriter!
Här är i alla fall några av mina favoriter:

Aerosmith - I don´t wonna miss a thing



Bon Jovi -  Bed of roses




Bon Jovi - Always





Nu ska jag nana, är verkligen jätte trött.
Dröm härliga drömmar
Jessica


Kommentarer
Postat av: CARITA

Liten utmaning på min sida =)

2009-04-09 @ 09:24:49
URL: http://kritans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0