Sikken dag!

Hej.

Nu får ni läsa ett av mina tråkigaste inlägg.

men jag är för trött för att lägga ner någon större energi.

Idag har jag jobbat 06.00-16.00. Sedan träning. Efter träningen körde jag hem Borgen. För jag skulle kolla in hennes lilla 1:a. Hon ska nämnligen hyra ut den. Så sa jag att jag var intresserad. Och i morgon måste hon veta om jag vill hra den eller inte. Det blir bara över sommaren pga att det är en studentlägenhet. Läget är super, mitt i stan.

Men lite jobbigt att bara bestämma sig över natten. Men jag ska ringa henne i morgon bitti när jag äter frukost på jobbet.
Men nu måste jag verkligen sova. Min klocka ringer 03.45. Jag jobbar bara till 12.00, gott som sjutton.
Sedan ska jag och Joss handla dricka och mat. Sedan ska jag nana en liten stund hemma hos henne innan vi börjar fixa i ordning oss och laga maten. Måste få lite mer sömn :)
Sedan ska allt min 20-års dag firas med vänner + god mat!


Ändå är det rätt sjukt att jag måste skriva ett inlägg nu, är jag lite skadad kanske?

Jaja.

God natt och sov gott och länge
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0