Sol och värme!

Hej! Här sitter jag i solen och gottar mig! Kom precis från jobbet. Just nu sitter på altanen utanför klubbstugan med en tidning och kaffe. Om en stund är det samling. Idag ska vi spela match mot P-95, Hehe. Ska bli skit skoj! Igår var jag föresten på min första lägenhets visning! Lägenheten låg i mölnlycke. En jätte din 1:a på 34 kvadrat. Den kändes betydligt större pga jätte högt i tak. Jag tycker verkligen om den. Så nu får vi se vem som får den, men jag hoppas. Den låg mitt i centrum och det visade sig att det är min kompis david, hans syster som har lägenheten. Världen är allt liten ibland:) i morgon händer det inte mycket. Ska jobba. 13-22.30. Hela dagen försvinner typ. Men på fredag är jag ledig! Hoppas det är lika fint väder som idag då:) ne nu ska jag luta mig tillbaka och läsa min tidning medans jag njuter av solen. Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0