Today It´s sunday

haha

"jag ska lägga mig tidigt , så att jag kan få träningen överstökad tidigt"

Visst!

Klockan ringde 08.30. 2 ggr. Men sedan ringde den inte mer = att jag vaknade lite senare än planerat.
Suck...
Så gick jag ner till köket där mamma var:
"Mamma, shit klockan är ju jätte mycket. Varför väckte du mig inte?"
"Men jag tyckte att du kunde behöva lite mer sömn"

Både jag och Zantos hade sovit väldigt längde idag. Men men, lite extra sömn skadar ju inte.

Så det är först nu jag har gott med Zantos och fixat allt, och nu ska jag sticka och träna.



Två pigga individer som sovit ut

Jag kollade även lite bland mina gamla inlägg. Där kan man hitta lite allt möjligt konstigt och trevligt.
Hiy´ttade bland annat denna goa film som jag bloggat om.

Filmen utspelar sig i klassrummet när vi gick 3:an. Vi har 5 min rast på filosofi lektionen, som förövrigt inte alls är intressant. Vi är trötta och vill egentligen bara fly därifrån.
Men då visade det sig att jossan hade lite lakritspengar i sin väska, och tänk så kul man kan ha då!
haha...



När man väl satt där i klassrummen sista året, längtade vi alla bara efter att få komma därifrån, att ta studenten.
Men vi visste nog också att vi skulle sakna varandra.
För det gör jag ibland, saknar hela bunten.

Tur att vi ser varann ibland i alla fall, men allt för sällan
  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0