Påskafton

Hej alla påskkärringar!

Vilket väder vi har fått idag då! Shit ponfritt!

Egentligen borde jag vara dödstrött, med vädret piggar upp mig till 100%

Igår var vi hemma hos Lina. Första några tjejer som åt mysig middag, sedan på kvällen drösade det in folk och det blev fest :)
Tanken att jag skullle gå upp kl 05.00 försökte jag förtränga hela kvällen.
Det blev en trevlig kväll och sedan fick vi till och med skjuts hem runt midnatt.
Innan vi somnade kollade jag och Joss lite på TV, så började jag känna hur trött jag var och att jag måste sova, det måste bli några timmars sömn iaf.
Men jossan hon bara pratade, pratade och pratade. S¨skulle jag försöka vara social tillbaka, det hela slutade med at jag sa något hel galet.
Jossan undrade vad sjutotn jag menade.
"Ööö, oj då jag pratade visst i sömnen, jag måste  nig sova nu"
Haha.
Men ni vet, när man säger något konstigt ibland när man är typ halvvaken. hihi.

När klockan ringde på morgonen trodde jag att det var en dröm , eller jag kanske hoppades?
Men det var bara till att stiga upp, försiktigt utan att väcka lille Jossan som sov så gott bredvid.
Jag skulle hjälpa Henke i mejeriet idag.
det gick super, trotts att vi fick himmla massa varor.
När jag höll på att fylla upp med lite varor kommer Niklas Sandell fram till mig.

"Jasså är du här idag?"
"Jaa, det blev så. jag är ju lite överallt i butiken"
"Jaa du. Jag var också en hora innan jag blev tillsammans med frukten"

Haha, klockrent!

Det kändes skönt att sluta kl 13.00.
När jag kom ut i solen på väg till personalgaraget bara jag log, för vädret var kanon!
Nu sitter jag här nyduschad och ska ta på mig något fint, funderar på klänning, leggings och jeansjacka.
Vi ska äta påskmiddag om en stund.
Jag gillar verkligen högtider. Jag är en riktig familjeflicka.
Spelar ingen roll om man firar något med familj, kompisar eller pojkvän, huvudsaken är att man samlas tillsammans igen :)
Mamma har gömt påskgodiset eftersom jag och Titti äter upp det annars, eller hon tror det.
Jag skulle dock aldrig göra en sådan sak!
 
hehe "visst"....

I morgon blir det i alla fall jobb. 08.00-16.00.
Hoppas dagen går fort.


Som sagt....
Solen skiner och värmen är här.
Det är nu man verkligen uppskattar att man bor där man bor, för det är verkligen storslaget här ute nu när våran anländer. Och sommaren, då är det som bäst.
Nu är vi samlade i väntan på god mat.
En lugn lyckad påskafton.



Glad påsk på er allihopa
glöm inte att ta vara på tiden tillsammans med de man tycker om
:)





Såhär glad är Jessica idag!

Puss&kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0