Utmanad, igen!

Nu har jag blivit utmanad igen, fast denna gång av Carita.


Svara på frågorna.
Välj ut fyra stycken att utmana.
Skriv till dem att de är utmanade.
Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Okej, då kör vi!


Vilken mat äter du ofta?
Svårt asså. Det är ju inte jätte ofta man äter samma sak känns det som.
Får svara havregrynsgröt, hehe.
Äter det väldigt ofta till frukost då jag inte börjar allt för tidigt. Men endast fiberhavregryn, gillar den mer än den ljusa.

När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Jag brukar helt ärligt vara en person som erbjuder sig. Tycker det nästan känns obekvämt att sitta och titta på när någon plockar undan. Då gör jag istället lite nytta och hjälper till.

*Vart sitter du helst när du bloggar?
Jag sitter helst och bloggar i min säng, lite nerbäddad med en kopp te!

*Köper du triss-lotter ofta?
jag köper aldrig Triss eller liknande. Jag vinner aldrig på lottri m.m. Jag har gett upp den delen.

*Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Thailand
och Italien.
Italien var kanske inte semester på samma sätt som Thailand, but I loved It!



Venezia! Vackrare stad får man leta efter.



 

Cittalta, den äldre delen av Bergamo. Vi var på en super mysig utkiksplats.


Fucking klättring i Alperna, haha. Vi klättrade nästan lika högt som Kebnekaise. Vi gick och gick i många många timmar. Totalt blev det 8 tim. När vi nått toppen fick vi mat i en liten , liten stuga som låg där. Sedan lurade någon Italiensk gubbe upp mig på en liten utkiksplats. Där fick jag verkligen höjdskräck, så jag satte mig bara i mitten och vågade inte resa mig upp, förens några andra skulle gå ner till stugan, då följde jag med dom. fy sjutton .
Det var jobbigt, men en riktig upplevelse!



*Vilken TV kanal tittar du mest på?
Svårt.
Mest 5:an kanske? Ingen aning. Det går i perioder.


Jag utamanar:

Jossan

Madde

Klamas

Titti

--------------------------------------------------------------------------------------

Förövrigt ska jag lägga mig i sängen och läsa lite nu innan jag nanar för natten.
I morgon ska jag upp och träna, är som sagt LEDIG.
Klockan 18.00 ska vi vara hos Lina. Det är färgtema, det ska bli skoj, eftersom typ hälften burkar köra svart annars :)

Måste packa med mig kläder och sånt, sover hos Jossan i morgon natt.
Jag hoppas verkligen att det blir varmt i morgon , så slipper man ha på sig en massa varma kläder.
På lördag ska det visst bli jätte varmt, kanske årets första dopp blir av? :)
Jag hinner trotts allt uppleva lite av det fina vädret på lördag eftersom jag slutar på tidigt.
Det blir Henke som ska köra med mig på jobbet, och förhoppningsvis hålla mig vaken efter kvällens bravader....

Natti natti
Puss&Kram
Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0