Shit ponfritt!

Ciao!

Nu är jag hemma, efter ännu en lång dag. Eller har varit hemma 1 timma redan :)

Matchen mot P-95 var jätte rolig! de är inte så gamla, men varenda pöjk var betydligt längre än mig, haha.
Vi spelade 3 x 30 min. Första halvlek skulle vi träna lågt försvarsspel, funkade inte alls.
Andra halvlek spelade vi tvärtom, gick super! Den halvleken vann vi med 1-0. Men inte de andra....höhö.

Efter träningen hämtade jag upp syster Titti och sedan körde jag även hem Borgen till Korsvägen.
Jag var inte i tillstånd att köra kan jag lova. När jag svängde in på våran gata var kände jag verkligen av tröttheten.
Men jag börjar som sagt ganska sent i morgon och kan sova lite längre :)





Jag ska berätta en hemsk sak, fast egentligen är den jätte bra.
Men min Jossan ska kanske plugga utomlands, eller nästan helt säkert tror jag.
Hon har snackat om det jätte länge, men nu har hon bestämt sig.
Hon och Otto ska då flytta till Italien ett tag.
När hon berättade det blev jag jätte glad, jag älskar som sagt Italien själv, och kommer med jämna mellanrum sticka ner och hälsa på.

Men sedan på kvällen kom jag på att då kommer hon inte vara här........hos mig.

Shit ponfritt!
 
Min allra bästa vän ska sticka iväg från lilla mig.
Jag tror att det var i Augusti det blir av.

Vart ska jag ta vägen när jag måste prata av mig?
När jag kanske är ledsen, vem ska jag åka till då?
När jag känner för att bara vara och kolla på film?
När jag vill fika?
Och singel som man är (usch och fy), behöver jag allt fortfarande massa kärlek!
Det får jag faktiskt från henne. Sedan jag blev singel har licksom hon blivit min "stöttare".
Klart hon alltid har varit det, men nu lite mer.

Men det blir faktiskt en klump i magen när jag tänker på det. Men det är ganska långt kvar.
Jag kände mig helt plötsligt lite ensam, haha. Klart det finns folk runt omkring, men hon är min allra bästa vän. Och den jag har just nu. Jag är en person som helt enkelt måste ha någon vid sin sida, lite mesigt, men jag är en känslig mes.






Jag ska hälsa på ofta! Hon kommer ju tillbaka! Hoppas jag...
Föresten...så har hon inte ens åkt ännu :)

Men åter till verkligheten

jag borde egentligen sova nu, jag blir så trött på mig själv.
Man ska ju passa på när jag kan sova lite längre. Suck. Men man bara fastnar här.

Ska jag berätta en hemlighet?
Jag funderar att gå lumpen, bara funderar.Jag var helt inne på det i våras, men det blev aldrig något av det. hade papper och information. Men jag kände då att de månaderna bara var slöseri med tid.
Men är lite sugen. Eller jag vet inte.
Jag tror jag bara söker en utmaning helt enkelt.
haha, jag vill göra mycket.


Måste bara tillägga en sak!
Min lillasyster Titti har blivit vald som "bästa kvinnliga elev" i ett projekt som de jobbat med i skolan.
Så i morgon blev hon och den "manlige" vinnaren inbjudna till scandinavium för att äta middag och sånt, trevligt!
Hon är grym!
Jag blev så stolt :) Kul att hon kämpar på med skolan, även om hon är borta från sin familj mer än vanligt. Vi saknar dig!
Men idag är du här, det gillar jag :)



Här är i alla fall en riktigt bra låt.
Lyssna och njut

Flipsyde - When it was good



When It was good.
It was a simple time, It was a god time.
When It was right, not like tonight.



Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: Lena

Aldrig varit på vanilj,men det var trevligt. Jag har inte glömt din utmaning men jag funderar fortfarande på den,den kommer snart=)ha en trevlig helg gumman!

2009-04-03 @ 11:25:18
URL: http://malaika.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jessica du är så söt så jag fick tårar i ögonen!

Jag kommer alltid att stötta dig även när ja är i Italien. Allt är inte ens säkert än.

Måste säga att jag beundrar dig som ens tänker på lumpen, det är läskigt hemskt tycker jag :P.

Älskar dig min allra bästaste kompis i helaste hela världen PUSSPUSS mitt godishjärta!

2009-04-03 @ 17:32:33
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jessica du är så söt så jag fick tårar i ögonen!

Jag kommer alltid att stötta dig även när ja är i Italien. Allt är inte ens säkert än.

Måste säga att jag beundrar dig som ens tänker på lumpen, det är läskigt hemskt tycker jag :P.

Älskar dig min allra bästaste kompis i helaste hela världen PUSSPUSS mitt godishjärta!

2009-04-03 @ 17:32:47
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jessica du är så söt så jag fick tårar i ögonen!

Jag kommer alltid att stötta dig även när ja är i Italien. Allt är inte ens säkert än.

Måste säga att jag beundrar dig som ens tänker på lumpen, det är läskigt hemskt tycker jag :P.

Älskar dig min allra bästaste kompis i helaste hela världen PUSSPUSS mitt godishjärta!

2009-04-03 @ 17:32:57
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jessica du är så söt så jag fick tårar i ögonen!

Jag kommer alltid att stötta dig även när ja är i Italien. Allt är inte ens säkert än.

Måste säga att jag beundrar dig som ens tänker på lumpen, det är läskigt hemskt tycker jag :P.

Älskar dig min allra bästaste kompis i helaste hela världen PUSSPUSS mitt godishjärta!

2009-04-03 @ 17:33:17
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jessica du är så söt så jag fick tårar i ögonen!

Jag kommer alltid att stötta dig även när ja är i Italien. Allt är inte ens säkert än.

Måste säga att jag beundrar dig som ens tänker på lumpen, det är läskigt hemskt tycker jag :P.

Älskar dig min allra bästaste kompis i helaste hela världen PUSSPUSS mitt godishjärta!

2009-04-03 @ 17:33:26
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jessica du är så söt så jag fick tårar i ögonen!

Jag kommer alltid att stötta dig även när ja är i Italien. Allt är inte ens säkert än.

Måste säga att jag beundrar dig som ens tänker på lumpen, det är läskigt hemskt tycker jag :P.

Älskar dig min allra bästaste kompis i helaste hela världen PUSSPUSS mitt godishjärta!

2009-04-03 @ 17:33:28
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jessica du är så söt så jag fick tårar i ögonen!

Jag kommer alltid att stötta dig även när ja är i Italien. Allt är inte ens säkert än.

Måste säga att jag beundrar dig som ens tänker på lumpen, det är läskigt hemskt tycker jag :P.

Älskar dig min allra bästaste kompis i helaste hela världen PUSSPUSS mitt godishjärta!

2009-04-03 @ 18:09:38
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha förlåt det hände inget så jag tryckte massa gånger :P

2009-04-03 @ 18:12:02
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0