En liten sammanfattning kan man säga...

Tjolahopp!



Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men nu fick jag lite tid över, så man får passa opå :)

Vad gör jag just nu.

Jag sitter i min säng. Är mycket bekvämt klädd. Jag har bäddat och städat i ordning här hemma. Nu är det bara disken kvar.
Ska om en liten stund packa alla mina träningsgrejer. För idag är det start för fotbollen igen! SKa bli härligt att sparka lite boll igen, och träffa alla goa människor.
Sedan åker jag direkt efter träningen, till Hålanda. Det är tisdag och då ska jag ha Tara. Sedan ska jag äen en sväng hem till Hanna tror jag.

Idag skulle jag kolla på lägenheten i Bjärkekärr. Jag bytte bort min kvällstid på jobbet eftersom träningen var, och jag kunde inte jobba dagtid pga jag skulle träffa snubben med lägenheten.
Men så i morse blev jag medelad att han hade fått förhinder, då vi får ta det på torsdag. Typiskt!

I lördags var det föresten en liten reunion för min gamla gymnasieklass S3. Maria hade dukat upp så fint hemma hos henne. Det var en himmla trevlig kväll! Jag blev enormt förtjust i Marias efterrätt! Den var otroligt god!
När tiden kom då folk började bestämma sig om de skulle hem eller vidare till stan, bestämde jag mig för att stanna. Så vi var några stycken som sov hemma hos Maria.
Emil som "somnade" tidigt, låg i soffan i vardagsrummet.
Innan jag ska gå och lägga mig går jag ut till honom för att kolla läget.

"Emil, hur mår du? Ska du komma in och lägga dig i sängen istället?"
"Nej, det är skönt här"
"Okej, men ska jag hämta en filt åt dig då? Så att du inte fryser."
"Nej, om jag har en filt över mig kommer jag börja snarka"

Haha va?

"Ehhh...okej. God natt Emil"

När vi äter frukost dagen därpå örnekar han det hela. haha. Han är för rolig ibland.
Innan frukost hjälpte vi till att städa.
Frukosten blev himmla mysig. Vädret var toppen och vi satt utomhus. Jag satt och smaskade i mig färska räkor och kräftor som Marc delade med sig av, mumma.

Men nu måste jag verkligen börja packa.

Sorry Emil! Inget roligt inlägg idag heller! Men ikväll ska jag skriva något roligt, så kan du läsa i morgon efter jobbet :)

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0