Familjeflicka!

Home Sweet Home

Igår var en riktigt...hur ska jag säga det? Kokko, skit dag. Det var alltså inte min dag.
Det gjorde inte saken bättre att jobbet höll på ta kol på mig. Det var den värsta stägningen på special jag någonsin har varit med om.
När jag slutade ville jag inte åka hem till mig, jag ville fly ut till Hålanda.
Jag missade min buss. Så vi tog bilen ut.
Det blev lite gotti gott på donkan, jag syndade.

Så fort jag kom innan för dörren steg mitt humör upp till max!
Det var härligt.
Nu har jag sovit ut, mamma tog hundarna på morgonen :)
Nu är det dags för en ordentlig frukost som väntar på mig där ner och vi ska kolla på en av världens bästa filmer, Jurassic Park!

Vad kan man säga, jag har växt upp med denna film. Dinosaurier var mitt allt när jag var liten! Yeah!

Pusss&Kram
jessica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0