Förövrigt.

Som vanligt måste jag självklart skriva om min dag, eller mina dagar. Trotts att det dyker upp inlägg som handlar om annat. Det bara blir så :)

Igår jobbade på på special. Sedan på kvällen åkte jg med min jobbarkompis Anna och hennes kille Niklas till några av deras kompisar. Där skulle de grillas och drickas god kall öl. Anna hade sin söta kylväska med sig :)
Det var jag, Anna och en tjej till, resten bestod av killar. Vi var en hel del. Det var trevligt och kul att träffa allihopa. Det var ganska skoj att vi båda blev lulliga av de å ölen vi drack, haha. Mycket fnisser!

Idag var det jobbet igen. Jag skulle stänga special, jobbade 15.00-22.00.
Jobbet gick bra. Hade rast med Jossan och Klamas :)

Sedan skulle jag och Maria ha "bussdate". Det är inte så skoj att åka buss själv hem, så jag väntade på Maria som slutade 22.30, så åkte vi tillsammans.
När jag väl var inne på Nisse kände jag inte alls för att åka hem till min ensamma lägenhet. Trotts att jag tackat nej till at umgås. Men jag kände för att åka hem. Hem till Hålanda.
Och så blev det. Köpte en tidning som jag läste hela vägen.
Allihopa var hos Erik och Helen. De har varit ute och åkte med hojjarna hela dagen. De åkte längs kusten, till Smögen där de åt lite god mat. De tog småvägarna dit, så det tog 4 timmar att köra dit och 4 timmar hem igen.
Morbror Mats är här och hälsar på med motorcykeln nu också, så han och pappa har åkte mycket hoj i 2 dagar nu.
När jag kom hem var pappa redan hemma, även hundarna.
Jag vet, allt tjöt om min Zantos är lite jobbigt!
Men jag blev otroligt glad att se honom, min härliga fina vovve! Jag saknar honom varja dag. Jag ser honom ändå ofta, eftersom jag är här ute mycket. Men gud vad glad jag blev....
Sedan jag kom hem har han följt efter mig överallt i huset. När jag går, går han också. Min vän.




Stolt ägare till denna ögonsten...




I morgon ska jag träna innan jag och mamma åker till Partille. Jag orkar inte åka till Sportlife, det blir nog en liten löprunda med Zantos istället.
Mamma ska hälsa på familjen Christiansen som precis kommit hem från sin husvagnssemester.
Jag åker med och fikar en stund, sedan är det jobbet hela kvällen.


Här är lite bilder från Jossans kamera från "klassträffen" hemma hos Maria :)

































Nu ska jag nana, eller njaaaa. Kolla på film. Jag är verkligen jätte pigg. Ska göra en kopp te som värmer hela kroppen, så somnar jag som ett barn sedan.

Sov gott & dröm härliga drömmar
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0