Haha just det!

Hahaha..

.


Jag har ju glömt att skriva om en skit rolig sak.
Det hände i tisdags, jag var på väg hem från stallet.
Så kör jag in med jeepen på våran gata. Farmför mig kör grannen.
Så kommer vi till en ganska skarp sväng.
I svängen ser jag Titti komma cyklandes.
Så får hon syn på mig. Hon hinner knappt le innan hela cykeln börjar vingla. Hon vinglar och vinglar samtidigt som hon kör rätt ner i diket, som var ganska djupt. Jag stannade bilen och började skratta av hela mitt hjärta. Så hör man bara "Aaaajjj, min rumpa!"







Min syser har ett ganska "hett" temprament. Suck, tonåringar!  ;)
Jag visset att hon skulle vara piss förbannad.

"Haha, vad sjutton håller du på med? Det är inte så att jag skrämde dig? Haha fy vad roligt det såg ut Titti!"

"Men va fan, skratta inte. Det gör skit ont. Jag fick en fluga i ögat och därför såg jag inget och körde ner i diket. SKRATTA INTE!"

Jag hänger ut genom bilrutan och skrattar så ja får ont i magen!

Det är sådana här saker som förgyller min vardag, tack Titti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0