Josafine Svensson & Therese Christiansen




JAG KOMMER ATT SAKNA ER AV HELA MITT STORA HJÄRTA.











I helgen var jag med Therese. SIsta gången hon var här i Hålanda på 1 år.
Igår efter jobbet åkte Jossan med mig ut till Hålanda, för sista gången på ett år.
Vi ska strax äta sen frukost, och sedan sa vi ta jeepen med hundarna till dalen där vi ska ha picknick. Det är så fiint där, och Jossan har inte varit där ännu, så jag vill visa en av mina favoritplatser innan hon åker.

Men det börjar bli jobbigt nu, jag börjar förstå att de verkligen ska åka.
MEN ännu har de ej åkt. Och jag ska ta vara på varenda minut tillsammans med mina underbara bästa vänner!
Kan inte skriva mer, skriver mer ikväll eller i morgon.

PUSS&KRAM
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0