Kan inte vara osocial.

Nepp, det blir ett kortis inlägg. Är gäst just nu och kan inte sitta och skriva värsta grymma blogginlägget tyvärr.

Jobbet gick bra idag. Efter jobbet åkte jag hem till Jossan. Där drak vi kaffe och åt fikabröd som jag köpt med mig. Sedan lagade hennes pappa mat till oss, som vi fick serverat till Project Runaway :)

Sedan åkte jag tll träningen. Den var mycket rolig! Vi hade en ny tjej med oss idag, Anna. En jätte duktig målvakt!
Efter träningen skjutsade Sunkan mig till Partille C. Skulle egentligen tagit bussen hem, men när jag stod där i bussterminalen kände jag inte för att åka hem till min ensamma lägenhet, så jag åkte hit istället.

Men jag var hungrig, så vi åkte ner till ICA. Vi skyndade oss så att vi skulle hinna innan de stängde + innan matchen började.
Jag handlad ett muslibräck, Keldas thaisoppa och lite naturgodis.
Goooo Zlatan !
Barca-Manchester City.

I morgon väntar en låååång dag på jobbet.
Vi har mycket varor kvar, så jag ska jobba lite tidigare. Jag stänger special i morgon, skulle jobbet 15.30-22.00. Nu blir det istället 11.00-22.00. Så om ni inte har något vettigt för er i morgon, titta förbi och säg hej!

Men nu måste jag kila, soppan stå på spisen och matchen är igång!

Puss&Kram
Jessica
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0