Linas kvällsbok

Jag är sjukt trött idag!
Det var nästan farligt att köra hem idag, jag hade noll koll. Det var inte speciellt jobbigt på jobbet, men trotts detta tog mina krafter slut.




Jag

orkar

inte

skriva

mycket

mer

än



här



Jag blev föresten erbjuden en heltidstjänst idag på jobbet.
Jag svarade jag. Så tills hösten blir allt nytt.
Det tror jag behövs :)
I morgon är det jobb, sedan träning. Nu måste jag nana. Har kollat på "Linas kvällsbok", så skön film!

Jag längtar till helgen, den kommer bli underbar!
Då är jag ledig, det är 2 st kräftskivor, jag träffar alla mina nära och kära. Innan dess är det mycket som ska göras. Måste finna lite tid.

Ne, nu måste jag verkligen bege mig till sängen. Jag är hemma i Hålanda nu. Åker med pappa till jobbet i morgon. Jag börjar 07.00, ska ta bussen från Centralen 06.30, vilket betyder att vi åker härifrån 05.30. Vilket betyder att jag måste gå upp....usch, ja....tidigt?

God natt
Sov Gott Och Dröm Härliga Drömmar
Puss&Kram
Jessica



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Grattis till heltidstjänsten gumman!

Är det blandat mellan avdelningarna eller vart ska du jobba?

2009-08-26 @ 11:34:18
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0