Lyckat!

Tjolahopp!

Igår blev en mycket lyckad dag/kväll!
Vi träffades allihopa hemma hos Jossan, där var det uppdukat för kräftskiva, jätte fint !
Det var mycket trevligt. Vi sjöng efter varannan kräfta :)

Klockan närmade sig 23.30 (tror jag) och då var det dags att åka in till stan.
Det var som sagt Park Lane som gällde ikväll. Vi dansade natten lång tills klockan blev 04.00. Då blev det en liten sväng in på Burger King för frukost.

Jag  var så trött när vi kom hem, somnade på 2 sekunder tror jag.
Nu ska vi äta frukost, jag och Therese. Sedan ska vi åka hem till mig för att städa. Hon är grym som hjälper mig!
Vi ska nämnligen få gjort så mycket som möjligt, för jag vill kunna åka med familjen Christiansen i morgon och kolla på lydnads-SM.
Sedan ikväll är det kräftskiva, igen.
Men nu är det med familj, nära och kära. Vi blir en hel del. Det ska bli riktigt mysigt. Ingen alkohol för mig ikväll tror jag. Just nu har jag den härliga tanken i mitt huvud "Jag ska inte dricka igen på ett år".

Haha.
Jag brukar inte bli bakis, men efter kvällar som dessa så känns det i det gamle kroppen. Det var någon klanig sak som trampade mig på lilltån också, aj.

Men nu måste jag kila! Bilder kommer inom kort!


Puss&Kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: Felin

Folk trampar alltid dig på lilltån, förstår dóck inte hur när den är SKITLITEN.

2009-08-30 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0