S3

Klassfäääääst!.....

Ajjemän! Idag är det S3 reunion. Ca 1 år efter studenten. Runt 19 tiden ska vi träffas hemma hos Maria. Där hade vi kräftskiva förra året :)

Jag blir glad i hela kroppen när jag tänker på S3. Saknar de flammsiga lektionerna lite då och då. SKolan var inte alltid tråkig må jag säga.

Nu ska jag hoppa in i duschen snabbt och sedan fixa i ordning mig. Efter det tar jag bussen till Partille. Jag och Jossan ska mötas upp på jobbet. Vi handla med oss lite mat som vi ska ha hemma hos Maria.
Sedan åker vi upp till Jossan och är där innan vi beger oss till Maria.

Jag vet inte hur jag ska göra med mitt hår ännu. Platta som vanligt kanske? Det är skönt med platt hår, har man inte så mycket lockar att hålla ordning på :)

Emil och hans kompis gick precis härifrån också, det är han som ska ta min lägenhet. Allt gick toppen och vi ska höras av angående om han ska få ta den tidigare.




Alanya 08 klassresa



Studenten



Balen




Kåsjödagen. Kåhögsligan kämpar på!


Nu ska jag bege mig.

Ha en underbar lördag! Vädret är ju underbart!

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0