Tid för höst

Jag vet, det låter hemskt. Men hösten närmar sig.
Men varje år är det lite skönt med höst. Varma mysiga kläder, de fina löven.
Man glömmer av att hösten består av mycket regn och rusk.

Men jag hoppas verkligen på några varma goa dagar till!

Eftersom hösten närmar sig tänkte jag ha med lite fina höst sakerfrån asos.


 Tuffa!




Walt Disney






Det finns så mycket fint nu! Vill bara köpa allt!
Men men, det funker ej så tyvärr...

Jag kan ju berätta lite allmänt vad som hänt och vad som händer. Idag har jag jobbat 12.00-22, special. Jobbigt pass eftersom det har varit å göra HELA tiden.
Men idag hände något hemskt på jobbet!
Niklas har tagit Twilight-skivan från kontoret!

Inne på våren kontor på special har går den skivan om och om igen. Nästan alla på special är helt förtjusta i Twilight-serien. Vi alla gillar även denna Robert Pattinson.
Nu de senaste när jag kommit från rasten och ska in på kontoret sitter Niklas där, och har stängt av skivan.
Och idag kom den stora dagen, han har tagit skivan! Å vad han njuter av detta!
Jag skrev en stor lapp och la inne på kontoret

"Niklas har tagit Twilight-skivan! Krig..."

Det ska bli skoj att se hur Camilla reagerar i morgon :)

Jag jobbar i alla fall till 17.00, sedan är det samling inför seriestarten på hemmaplan kl 17.30. Lite stressigt kommer de att bli.
Efter det sticker jag och TC hem till Hålanda. På lördag ska vi till stallet och Therese ska få testa att rida lite :)

Men nu måste jag nana.
Natti natti
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0