Yeah!

Idag fick jag reda på till 100% att jag fått lägenheten i Partille!

Jag har väl inte förklarat ordentligt hur det ligger till men så här är det:

Det är en 1:a på 40.8 kvadratmeter. 
1:a handskontrakt!
 Lägenheten ligger mitt i Partille centrum på Hubertusvägen (mitt emot Porthälla gymnasium) på 4:e våningen(högst upp).
Det är snabb inflyttning, 1 oktober. Jag flyttar ut ur min nuvarande lägenhet 1 september. Alltså får jag bo hemma 1 månad. Jag hade verkligen tur med så tidig inflyttning.
Innan årskiftet ska de renovera mitt kök, gött!
Det är genom Partillebo som jag fått den, har sökt i ca 5 månader.

Min syster är överlycklig. Nu kan hon komma till alla sina kompisar och alltid veta att det finns sovplats hemma hos mig.
Jag har även beslutat  att Zantos ska flytta med.
Han är trotts allt min hund. Jag kommer behöva tänka efter lite när jag tar vissa jobbpass. Men jag bor så nära jobbet så det kommer lösa sig.
Många tänker säkerligen "Men han måste ju ha det bättre ute på landet, med Pepsi och allt."
Visst "landet" är väll bra. Men det handlar otroligt mycket om vad för aktivering en hund har, den behöver tränas och aktiveras.
Det är svårt att koncentrerav sig på både Pepsi och Zantos för mamma och pappa. Just nu är Pepsis uppfostran otroligt viktig.
Men de får springa på ängarna varje dag och gå promenader. Men innan vi flyttade tränade jag lite mer med Zantos. Han var mer "aktiverad".
Så vi kommer testa att ha med honom med mig. Härligt att gå hundpromenader i Partille igen!
Han får springa bredvid cykeln upp till träningarna och vara med mig där.

Vi får se hur det går, värt att testa i alla fall!

Så på söndag blir det Ullared, då ska det handlas grejer kan ni tro!
Annars är min vecka bokstavligttalat fullproppad med saker.
Jobba, träningar, fika, första matchen, stallet m.m.

Efter matchen på fredag ska TC åka med mig hem till Hålanda. Så ska vi till stallet på lördag och ta en härlig ridtur, ska bli skoj att se Therese på hästryggen!

I morgon blir det i alla fall jobba på special. Efter jobbet ska jag och Jossan till Ur&Penn för att "korta" min klocka som är för stor. Sedan kör vi hem till Therese och ska fika där. Efter det sticker jag på träning. Jag har tjatat på Anna på jobbet att hon ska komma och träna med oss. I morgon skulle hon kanske hänga med, det hoppas vi :)

Men nu ska jag kolla klart på "Stolthet och Fördom" som går på kanal 3.

Sov Gott
Dröm Härliga Drömmar
Puss&Kram
Jessica

Kommentarer
Postat av: anna.w

Grattis Jessica till lägenheten!!!

Kan bara säga att de e så skönt å bo nära jobbet!!

Lycka till med flytten!

Vi ses på ica!

Kram Anna. W

2009-08-12 @ 02:07:13
Postat av: Jessica

Tack Anna!

2009-08-12 @ 22:21:01
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/
Postat av: Emil "Han som väntar på en middag" Carlsson

Grattis till lägenheten, nu får du jävligt nära till jobbet ditt ass :P

2009-08-13 @ 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0