En mycket bra helg.

Denna helgen har jag varit ledig. Underbart!





I fredags var det jobb på degan. Efter jobbet blev det Bolaget och sedan hem och fixa sig. Efter det åkte jag upp till Jossan.

Runt 19.00 åkte vi bort till Otto. Han har nämnligen fyllt 20 och vi var bortbjudna dit. Det var väldigt trevligt! Tack för en lyckad middag och kväll.
Runt midnatt åkte vi in till stan. Denna gången blev det ett lugnt och stilla besök på Lilla London.

Jag har tyvärr inga bilder ännu, de har Jossan :)


På lördagsmorgonen vaknade jag av att solen sken in genom fönstret.
Det var underbart väder!

Idag skulle jag hem till Hålanda.
Jag och Viktor skulle åka ut tillsammans.

Innan jag åkte in till centralen sa jag hej då till Rickard. Han är i Sundsvall nu i en vecka. Han ska till sin farmor för att fira jul. Det är så otroligt mysigt där! Det blir nog parfekt. 

Jag älskar att stiga in i huset i Hålanda, och bara ta in alla dofter och känna värmen. På kvällarna är det ljus tända överallt. Jag möts av mina älskade murmeldjur Zantos och Pepsi. 

Direkt när jag kom hem tog jag hundarna en sväng till Hålsjön. Sedan gick vi till Erik och Helene där pappa var och fixade en vägg. 

Senare på kvällen efter middagen var det dags att klä granen. Älskar doften av gran. Sedan spelade vi "yngre" World Tour.  Tittis pojkvän Tommy var också och hälsade på i Hålanda idag.
Vi spelade även lite Buzz. Där vinner mamma JÄMT. Typiskt.

Sedan kollade vi på film, District 9. Jag gillade den!

Idag vaknade jag kl 9. Så jag jag en kort sväng med hundarna, vädret var lika fint idag!
Sedan gick jag in och gjorde frukost och kollade på TV i soffan.

Under dagen har vi inte gjort så mycket. Jag och mamma var ute på eftermiddagen i det härliga vädret. Sedan blev det en mycket god middag.
Runt 19-tiden körde mamma hem mig och Tommy. Himmlans snäll mamma!

Och nu är jag här. I morgon blir det jobb. Nu jobbar jag mån, tis, ons, tors och fre. Lite segt. Men på julafton slutar jag 13.00. Då kör jag direkt ut till Hålanda där familj, nära och kära väntar och även massa god julmat.
Förmodligen är jag ledig juldagen, det hade varit toppen!

Men nu ska jag nana, i morgon ringer klockan 04.50 som vanligt.......usch.
Bilder lägger jag in i morgon, klockan är för mkt nu.


Kommentarer
Postat av: Christer_

Glöm inte vårat underbara bageri :-)

2009-12-22 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0