26 januari 2009

Nu är jag mätt och belåten för ett tag!
Lagade precis lite mat som jag ska ha till middag på jobbet. Jobbar 15.00-22.30, så det måste bli lite på på de timmarna :)
Det blev kyckling stekt tillsammans med grönsaker och risnudlar. mumma!
Jag åt lite nu till lunch :)

I morse skulle jag och Jossan till gymmet. När vi går mot dörren till Friskis kommer en liten tanke upp i mitt huvud: "humm, det är väl på måndagar som de öppnar 12.00?" Typiskt! Där stod vi , och kl var 09.00. Men då precis kommer söta Eva och öppnar. Hon låter oss få gymma fram till kl 10.00, för då är salen bokad. Sikken tur vi hade! Skönt att vara där ensamma också :)

Sedan åkte vi till ICA för att handla lite mat och sånt.

Och nu är jag här. Ska strax fixa mitt hår, det ser ut som ett fågelbo rent ut sagt...





Puss&kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0