28 Januari 2009

Hello Beautiful!

Idag är det grått och tråkigt väder ute. Ska snart gå en promenad med Zantos. Har saknat min stora vovve, men nu är han här :)

Igår kväll var det roligt och trevligt med alla + gott med glass :)

Idag ska jag jobba, 12-20.30. Försökte fixa tidig tid pga av Zantos. Så nu har haf försökt fixa hundvakt. Men det har löst sig!

Nu ska jag straxringa Jossan. Vi ska beställa lite fina saker från www.forever21.com. Om vi handlar för över 75 dollar blir frakten fri, det är bra för den är så dyr annars.
Jag ska även beställa hem lite från www.asos.com , men har ännu inte bestämt vad.

Från asos


 



Från Forever21





Dessa två grejerna har jag redan bestämt mig för, men det finns så mycket mer, och jag kan inte bestämma mig :)


Men nu dags för lite tid för min hund.

Z&J

Puss&Kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: bubbi

den rosa klänningen var rövfin!!!

2009-01-28 @ 21:10:00
URL: http://modeleine.blogg.se/
Postat av: Jessica

I Know :)

2009-01-29 @ 20:35:36
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0