Äntligen internet!

Yes!  I´ve got internet!


Så sant som det låter. Idag fick vi äntligen igång internet. Det har varit ett jäkla velande med det, men nu funkar det :)

Så nu för en gångs skull sitter jag hemma hos mig och i min säng.

Idag har jag varit ledig. Har gått promenad med hunden på morgonen. Sedan åkte jag, farmor och mamma till Eriks resturang och åt en super god lunch. Efter det tog jag bilen till Partille för att möta upp Therese och Jossan för en fika. Sen åkte vi hem till Jossan och åt Tacos och efter det drack vi lite kaffe och bara tog det väldigt lugnt framför TV:n. Sen körde jag hem Therese och sedan började jag min resa he till Hålanda.

Jag börjar vänja mig vid restiden nu, men jag kommer nog aldrig riktigt aceptera den :)
Men som sagt, vi kommer mer och mer i ordning och pappa håller på med farmors badrum nu, när det är färdigt kan jag börja pyssla med "min del".

Har föresten glömt att nämna att den 11 maj ska jag, Jossan, Bubbi, Klamas och kanske Ami på Beyonsé! det ska bli grymt roligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0