Ciao!

Här sitter jag hemma hos mormor och morfar med Tittis söta nya rosa laptop. Jag har jobbat idag och har träning ikväll 20.30 så kändes lite onödigt att åka hem. Så jag åkte till hit och åt lite middag, mumms.

Idag har annars varit en väldigt bra dag, jag har varit väldigt fnittrig och skrattat åt lite allt möjligt onödigt.
Träffade även min käre vän Petra idag! Hon kan förgyllla hela min dag med hennes goa humör. Vi ska träffas någon dag och prata resor. Hon ska hjälpa mig att välja land och ställe att jobba på.

Det är föresten min nya "plan" för 09.
Mitt mål är att åka iväg någonstans, antingen för att plugga eller för att jobba eller kanske båda.
Är starkt sugen på Australien, även Nya Zeeland. Sen när jag kommer hem vill jag flytta hemifrån. Min syster säger att hon ska bo med mig om hon kommer in på sitt gymnasium i Kungsbacka. Höhö...vi får se vad som händer.

Men ja...jag vill i alla fall resa till ett varmt land, träffa nya trevliga människor, bli lite brun och uppleva massa skoj.
Men vi får se vad som händer, första ska man få ihop pengar till allt också.

Idag körde jag i snö för första gången också föresten, det var riktigt skoj. Stackars Titti hon var lite små nervös ibland. Men jag klarade hela vägen till jobbet!

Men som sagt nu sitter jag här i Tittis säng. Jag har verkligen ingen lust att dra på mig löparskorna och springa sen. Men det ska bli skönt att börja träna igen, efter några veckors lathet. Nu väntar jag bara på att allt ska bli grönt ute och det ska bli varmt :)

Men nu har vi också börjat komma i mer ordning hemma, riktigt bra ordning faktiskt. Inga flyttlådor står framme i alla fall. Men jag trivs faktiskt ritkigt bra där ute på landet. Men hade ändå gärna velat ha en egen lägenhet, och istället hälsat på hemma några gånger i veckan.

Men nu ska jag köra upp till träningshallen för att sedan ge mig ut och löpa i det fina vädret!


Lite mys bilder som jag och Titti tog igår. Vi var trötta och flamsiga.

3
zj
zj
zj
tj
Lite bilder från flytten. Första från Partille när vi skulle flytta sista lasset. Andra bilden från 2 trötta hundar i bagaget.








Puss & kram vi syns på stan!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0