Don´t Stop The Music

"Don't stop, stop the music
The world will keep turning if you use it
Get up there and Don't stop, stop the music
People keep dancing
you can do it
Baby come on
Yeah baby come on"

Här är lite blandad musik som jag lyssnar på just nu.

Pink - Sober

Sonja Aldén - Du får inte
(En av de absolut finaste låtarna som finns)

T.I  feat Justin Timberlake - Dead and gone

Secondhand serenade - Stranger
(eller egentligen alla hans låtar)

Beyoncé - Halo & Single Ladies

The Kill - 30 Seconds To Mars (gillar den efter att ha spelat World Tour)
 
Lazee - I´m not pop

Ne-Yo - Mad

Missy Elliot, Justin Timberlake, Timbaland - Bounce

Usher feat Will.i.am - Whats Your Name

Kanye West - Love Lockdown

Jonas Brothers - Hello Beautiful

James Morrison feat Nelly Furtado - Broken Strings

Flo-rida - In the Ayer

Brandy - Right Here

Basic Element - Touch You Right Now (feat D-FLEX)


En himla blandning, men de är bra :)
JTSonja alden


Men nu ska jag nana. Ska vara på gymet i morgon kl 09.00. Sen ska jag hem och runt 12 ska jag och syster ner och handla på ICA. Vi har inte handlat ordentligt ännu. Vi måste köpa lite mat som vi kan laga middag med och sånt skoj.
Sedan ska jag hem får då kommer lilla Zantos hem hit till Partille :) Har saknat min byracka!

Sov så gott
Love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0