I found it!

Yes!


Zantos



Idag skulle jag ut och springa med Zantos. Men det var ing
et roligt väder, som vanligt. Men runt 10.30 började det faktiskt spricka upp här ute i Hålanda och vi begav oss ut.
Det var kanske inte det bästa väglaget, isisgt som sjutton. Men o man sprang på sidan av vägen gick det bra.



Mitt mål var att hitta den sjö som sägs ligga här i närheten. Först har vi Hålandasjön som ligger vid stora vägen. Men sen ska det finnas en större sjö längre in på våran gata. Gatan är några kilometer lång och övergår sedan till "skogsstig" fast det är märken efter Jeepar och sånt som kör där på sommaren. Och enligt kartan ska sjön ligga där någonstans. Så jag fortsatte in i skogen i hopp om att hitta sjön.
Precis när jag funderade på att vända gick jag upp på ett litet "miniberg", och där var den! Sjön! I found it!
 
Stor som sjutton var den också, så till sommaren blir det nog en hel del promenader dit ;)

Så det var en lyckad promenad. Och nu ska jag strax hoppa in i bilen och köra till jobbet för att jobba källen idag.

Bye bye så länge
Puss&kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0