Lets Dance!

Tjo!

Idag har jag varit ledig. Jag sov till 09.30, det händer inte ofta. Mamma tog nämnligen första promenaden med min vovve så jag fick sova lite längre :)

Sen åt jag en redig frukost och sedan en lång härlig promenad med Zantos. Det var så fint ute och solen värmde, kändes lite som om våran är på väg?

När klockan var runt 15.00 åkte jag och Viktor till Partille. Jag lämnade honom hos Storme, sedan mötte jag upp syster Titti så tog vi en fika, Jossan kom förbi en snabbis också :)

Sedan gick vi en sväng i Allum och sen skulle jag handla glass på ICA. Jonas har rekomenderat en Ben and Jerry´s glass, så den köpte jag. Jag är lite feg att prova nya smaker eftersom jag har min favorit. Men denna var super god och den kommer jag köpa fler gånger!
Glassen skulle jag egentligen ätit hemma i Hålanda. Men när jag skulle lämna av Titti hemma hos mormor och morfar stannade jag kvar. Så här sitter jag, i deras soffa helt ensam med min glass, haha. Titti skulle träffa några kompisar och de andra kommer inte hem förens 22.00. Så kollar på Lets Dance här. Jag har det riktigt mysigt faktiskt :)


Måste bara berätta en knasigt rolig sak! Igår när jag och Titti hade parkerat nere vid vårat garage så skulle vi gå upp till huset. Vi har nämnligen en ganska brant backa på ca 20 meter. Den var igår kväll glashal men man kan gå på sidan av backen där det inte är så halt. Men jag råkade halka till och hamnade i mitten av backen. Där stod jag med träningsväskan och massa andra saker. Jag försökte ta mig uppåt sakta men säkert. Titti kommer upp till toppen av backen men halkar till och ramlar, sedan glider hon med ganska hög fart ner för backen, haha. Samtidigt halkar jag på rumpen också! så vi båda glider ner till halva backen ungefär. där ligger vi och asgarvar hur länge som helst haha. Vi reser oss upp och börjar gå igen, då remlar Titti ännu en gång, och hamnar ända längst ner.
Det skulle jag verkligen vilja ha på film!

Titti

Syster Titti, back glidaren!





Jag kollar runt lite på asos.com.  De har så mycket fint nu! Nästa lön blir det säkerligen lite shopping därifrån. Lyssnar också på lite secondhand serenade, om jag inte skrivit det innan så måste jag säga att jag aldrig får nog av låtarna! De är oslagbara och det gäller speciellt texten å låtarna, I like !

I morgon blir det jobbet, eller aa hela helgen. Börjar inte förens 17.00, funderar på att kanske sticka till friskis innan jobbet? Får se...

Såg föresten nu att en av världens bästa filmer kommer på söndag kl 21.00 A lot like love! Älskar filmen + de bästa låtarna i den!


Klicka här för Trailer och Soundtrack


Här är lite godbitar från Asos!





Men nu börjar Lets Dance igen

Bye bye
Puss & kram Jessie


Kommentarer
Postat av: Jessica Szanto

Va du tvungen med den bilden? :O Omg! xDD

2009-01-14 @ 22:59:42
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha men lilla Titti, försök att använda ditt eget namn och adress när du skriver :)



Och JA, jag var tvungen att ta den. För du är så jäkla snögg på den!

2009-01-15 @ 00:13:09
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0