Lördag kväll

Då var det lördag igen

Igår var det riktigt mysigt med tjejerna.

Idag åkte jag och Jossan till hålanda, sen åkte vi med familjen till farbror Erik som också bor i Hålanda. Där blev det fika och kaffe.
Nu är vi hemma igen, sitter här i TV-rummet och kollar när Joss och Viktor spelar "World Tour". Låter riktigt bra :)

Är riktigt sugen på att åka in till stan och bara ta en drink eller två. Det är ändå min lediga helg och känner inte för att sitta hemma.
Det svåra med att flytta så här till landet nu är bara att samma fråga kommer upp varje gång man går ut. "Vart ska jag sova sen då?"  Men det löser sig, alltid.

Funderar på att försöka få med lillebror med mig in, han har inte kunnat följa med innan, men nu kan han :)

// Jessica








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0