"Partillebo"

Nu har jag flytta in, i lägenheten i Timmerslätt.

Jag har en feting väska med massa kläder och sånt, som jag ska packa in i garderoben i morgon.
Det ska bli så skönt att vara här i 2 veckor. Jag & syster, men mest jag. Hon är ute och ränner hos Tommy hela tiden.


Men det snurrar i mitt huvud nu.
Det blir så när lite för mycket saker händer samtidigt.
Varför ska vissa saker vara så svåra?

Jag har nog bara kommit in i en liten svacka nu på kvällen. När man minst anar det, så sjunker man in i dom. Attans.

Jag blev glad när min gamle vän skrev till mig på msn. Han är lika vis som Gandalf. Han är lite som en psykolog ibland. Men jag har varit en psykolog för honom en gång i tiden. Vad längesen det var....gud vad tiden går fort!

Nu känner jag att detta blev ett djupt inlägg.
Ska detta bli en blogg där jag bara forslar ut alla mina känslor och tankar!?
hehe...nej.
Men ville bara skriva av mig lite, lite...
Man blir kanske på lite hängigt humör nu när allt är så grått, blött och kallt ute? Så här är det egentligen varje år. När hösten kommer längtar man efter mörka kvällar med tända ljus och myskläder.
Nu däremot vill jag bara ha sol och värme. Jag vill kunna gå ute i en go tröja, leggings och sneakers! Jag vill ha värme klara färger, på kläderna, ute...ja på allt!
Snart är våren här och jag ser verkligen fram emot den.

Nu måste jag verkligen sova. Börjar 08.15 i morgon bitti.
Lovar att nästa inlägg ska bli lite roligare än så här. Funderar på att blogga lite om fina tapeter och sånt, lite inredning kanske?



Jessie




God natt, och sov så gott.
Love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0