Söndag natt, måndag morgon

Hej!

Igår blev en hyfsat bra kväll pga blandade orsaker som hände under kvällen.
Bland annat att jag ännu en gång mist min mobil. Jag förstår verkligen inte hur jag lyckas varje gång?
Det var nämnligen så att på väg till P.C som vi skulle till igår så mötte jag Kaisa och några andra. Vi sa att vi skulle höras av senare under kvällen. Jag: "Jag ringer dig, eller nej jag har inte ditt nr längre pga jag tappade bort min förra mobil, ring mig istället"
Sen fortsatte vi gå så började jag leta efter in mobil, men hittade den ej. Jag bad Therese ringa den och då svarar en tjej. Hon hade hittat mobilen på spårvagnen och skulle hoppa av vid Linnéplatsen. Så sa jag att jag kommer dit. Hon skulle lämna mobilen till en personen som körde spårvagnen om hennes buss han komma innan jag kom dit.

När vi kom fram såg vi ingen som verkade ha min mobil så vi drog till Brunnsparken och gick till västtrafik där. de ringde runt lite men ingen hade någon mobiltelefon.
Alltså förhoppningsvis ligger den i morgon bitti vid hittegods och väntar på mig, annars blir jag djut besviken på mig själv att jag ÄNNU en gång klantar mig med mobiltelefonen.
Jag har ju knapt börjat lägga in nya kontakter på den jag har nu...

Bra jobbat Jessica Szanto, när ska du lära dig?
Jag säger bara......Attans.


Men
kvällen/natten blev väldigt bra annars. Jag drog som sagt med lillebror som precis blivit myndig ut på stan. Han var ute dagen innan så jag tyckte lite synd om honom, men va fan.

På vägen till Partille innan vi åkte in till stan åkte jag och Viktor med Joss. Vi åkte mot stan på 45:an och helt plötsligt kommer ett starkt ljussken från himmlen ner mot jorden! Den såg ut som en komet eller något sånt. Jag kan lova att vi blev paffa. Lilla söta Jossan började "nästan" gråta och ringer sina föräldrar:
Jossan: "Mamma! Du ska veta vad vi precis såg, en typ komet som kom från himmlen ner mot jorden, lever ni?! " Mamma Gunnel: "Jossan har du druckit?"

Haha, klockrent.

Men det var verkligen ritktigt obehagligt att inte veta vad det var. Men det har stått om det idag i tidningarna och gått en hel del på TV.n.


KLICKA HÄR för att se hur det såg ut


Så det var ganska fräckt att ha sett det, det händer ju inte varje dag kanske? :)

Idag, söndag har annars varit väldigt lugn. Vi har haft lite folk här, kan man säga ett "vuxenkalas" för Viktor.
Så idag blev det tårta, usch vad man mölar i sig saker varje dag...

Men i morgon ska jag allt vara hurtig! Ska först ringa till hittegods som sagt för att kolla om de har fått in min mobil, Så förhoppningsvis åker jag dit och hämtar den i morgon. Sen ska jag och Josefine till Kristinedal för att simma.
Sedan på kvällen är det fotbollsträning på vallen som gäller.
Mellan simmning och träning får jag se lite vad som händer beroende på hur länge vi simmar.

Men det ska bli trevligt :)

Jag har även "veckans tips"!

Min käre bror har nu ett par dagar tjatat på att jag ska skaffa mig ett musikprogram som heter "Spotify". Det r ett program som ständigt updateras med musik så all musik finns där ,det är bara att söka på den låt/artist som du vill lyssna på så kommer det up med en gång. Nu har jag skaffat det är det är jätte bra! Kan starkt rekomendera det!







Men nu ska jag nana till en söt film.
Sov så gott

Love Jessica

Kommentarer
Postat av: bubbi

meh ååh va läskigt! va var de för något?

2009-01-19 @ 23:02:47
URL: http://modeleine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vi är grymma som har sett den :D

2009-01-22 @ 20:37:04
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Jessica

Asså jag vet inte riktigt, har inte hittat något ordentligt svar ännu. Men vi blev riktigt skraja! Eller hur Joss ;)

2009-01-23 @ 00:50:42
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/
Postat av: Tinaaa

hahhahahahaha. komet. "lever ni?" hahaha

2009-01-30 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0