Sur och grinig?

Neee... jag?


Mjoo, lite kanske.
Kom hem igår efter jobbet. Skulle laga mat till mig och mina syskon idag när jag kom hem innan träningen.
Viktor hade träning prcis här ute på furulundsplanen och Therese skulle vara hemma eftersom hon var sjuk idag.

Jag kommer hem... ingen Therese.
Då är den lilla flickan inte hemma och helt plötsligt får  jag bli en jäkla "mamma" och ringa för att fråga vart hon är eftersom hon ska äta.
Den lilla tösen tror att hon kan smita undan hur som helst, men ack nej som hon bedrog sig.
Jag blev lite besviken på henne. Hoppas hon skärper sig i fortsättningen, Vi bor trotts allt här tillsammans hon och jag.

Men jag ska prata med henne. Jag kan inte vara arg länge, då får jag bara dåligt samvete för att jag är arg.
Igår när jag kom hem stod det föresten en chockladkanin på köksbordet. Sen var det en lapp bredvid fär det stod "Förlåt Essie". Förstod direkt att det var från lillebror som glömde lägga ut nyckeln för mig i förrigår kväll. Tack :)

Idag gick jag upp tidigt, började 06.00. Brukar aldrig göra det. Men jobbade på kolonial idag, skönt med lite variation på jobbet :)

I morgon har jag varit en sann vän för lille Juffi och tagit halva hennes jobbtid 12.00-16.00. Sedan idag när jag slutade fick jag reda på att jag ska vara på kolonial i morgon också, och börja 10.00 istället. Bara bra för mig :)

Nu har jag precis ätit upp min lilla middag. Det blev pasta, med väldigt god pastasås, tomater och sallad.
Och nu ska jag byta om till träningskläder, ska leta fram mina goa långkalsonger bland annat :)
Sedan efter träningen är det fika på Condeco på avenyn som gäller med Jossan och Therese. Ska bli mys.

I morgon hoppas jag blir skoj, då ska vi uuuuut. Hoppas man träffar massa trevliga människor :)




Alltid redo!



Kommentarer
Postat av: Josefine

haha jag vet inte vad jag gö på det kortet :P

2009-01-31 @ 07:27:10
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha :D

2009-02-01 @ 04:40:24
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0