Fasiken...

Idag måste jag bestämma mig.

Dessa lägenheter asså, att det aldrig kan gå ihop.

Nu bor jag som sagt på Gibraltargatan till 1 sep.

Om jag vill kan jag få en 2:a på Redbergsplatsen i andra hand, men det är från den 1 augusti. Snart!

Sedan var det lägenheten i Björkekärr, 1:an. Vet inte vad som händer med den?

Och idag så ska jag som sagt på visningen av lägenheten i Partille. Den vill jag ju helst ha, för då får jag 1:handskontrakt på den. Men i morgon är sista dagen att lämna svar. Det är även så att det är flera spekulanter.

Suck....

Jag hade utan problem tagit lägenheten på Redbergsplatsen. SÅ har jag den så länge jag behöver. Men hyran är lite för hög för mig.


Någon som vill dela ett litet tag?.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0