Me like!

Hej allhopa hemma i hettan!

Nu är jag och Titti hemma efter en heldag på Almön.
Vi kom dit runt 10.30 på förmiddagen, och tog bästa plats på klippan. Vi valde att inte ligga vid stranden, för några timmar senare skulle den vara proppfull med barnfamiljer. Lite jobbigt.

Det var toppen väder hela dagen, tack vare att det blåste pytte lite ibland. Annars hyade vi smält bort i värmen.
Vi hade packat med oss lite fika. 2 "rullmackor" var(sånt där polarbröd) och lite Qinoa sallad med kyckling.
I kylväskan hade vi även massa saft och vatten, som gick åt kan jag lova!

när klockan närmade sig 16.00 bestämde vi oss för att åka hemåt. Vi stannade till på Donkan i Stenungsund för att äta lite glass. Vi båda testade Mc Flurry marängsvisssssss. Sketa god!

När vi väl kommer hem till Hålanda och stider ur bilen känner vi hur varmt det är. Helt vindstilla och kokhett.
Inna i huset var det svalare. Där möttes jag av två hundar som hade lite blöt päls. Mamma, Viktor och farmor hade badat förut på dagen.

Nu väntar vi bara på att pappa ska komma, sedan ska vi åka och bada. Ska bli skönt. Just nu är hela kroppen varm.
Efter kvällsdoppet ska vi äta middag, sedan åker jag hem till mig. För i morgon ska det jobbas. Det blir ett långt pass. 06:30-17.00. Men jag får hoppas att dagen går fort!
På eftermiddagen får jag se vad som händer. Jobbar tidigt på lördag så det blir inget bus för mig :)


Här är lite bilder från idag. Båda vackra och inte så vackra :)
































Puss&kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0