Prosit.

Idag har jag nysit 261739 gånger, kul.

Inatt hade jag feber och idag har kropptemperaturen gått upp och ner flera gånger. Blir så arg!

Anna från jobbet frågade om jag ville följa med henne med några andra för att dricka lite vin och bowla. Hade varit skit skoj! Men det funkar inte så bra när man är sjuk.... attans.

Nu är i alla fall lillebror hemma från Ayia Napa. Han har berättat allt det roliga för mig haha. Sedan när jag skriver ska jag avslöja lite skoj.

Nu är det middag.

A just det..... jag åkte inte hem till mig idag eftersom jag ändå inte mådde bättre. Efter middagen ska jag göra en grej som jag kanske kommer ångra...
Mamma ska förmodligen klippa lugg på mig. Va fan, lika bra att testa! Jag får väll sätta upp den om det inte blir bra :)



Ha det bra så länge
Puss&Kram
Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0