Psykiskt, fysiskt trötter




Jaopp!

Jag är psykiskt, fysiskt trött. Men jag vet att det bara är pga att jag om bara några arbetstimmar, har semester.
Men jag tror också att värmen på jobbet tar kål på en.
Det räcker att jag ska dra en pall med kläder eller någon, så blir man helt slut och sketa varm.

Men man ska ej klaga på värmen!
Jag älskar den! Stanna kvar hela min semester, snälla!

A
nnars idag så jobbade jag 08.00-16.00. Gick bra, mycket folk, mycket frågor. Springa hit och dit, som vanligt :)
Åt vattenmelon till lunch idag igen, man har ingen matlust när det är så varmt.
Idag bkev det lunchrast med Goofy :)
När vi väl satt uppe i lunchrummet var det ganska mycket folk. Så upptäckte jag att det bara var massa "små" som hade rast. Alla nästan lika gamla som mig :)

+ Jill då som drog upp medelåldern lite :)

Efter jobbet åkte jag bussen hem. Köpte lite nytt smink. När jag skulle dra mitt kort märkte jag att in hand skakade som sjutton. SÅ blev jag alldeled snurrig i huvudet. Kanske äte något?
Så jag kom hem, inte så hungrig, men mat måste vi ha!
Gjorde i ordning en super god thai soppa.
Nu har jag packat bikini och ska strax ta bussen till Partille igen, där jag ska möta Jossan som slutar 19.00. Så ska vi ta bilen till Kåsjön och svalka oss och bara umgås. Det var längesedan. Jag saknar min Goofy.

Sedan ska jag hem. Måste damsuga,inte kul.
Sedan är det jobb imorgon också. 08.00-16.00 på special.

Sedan

blir

det.....


Semester för mig! Wiihoooooo!

Jessica Szanto har snart semster.

Men nu måste jag kila!

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0