Rastlös ut i fingertopparna!



Det är regn, regn och åter regn.
I går tyckte jag regnet var helt OK. Lite mysigt. Kollade lite film och sånt.
Men idag har jag bara varit rastlös.
Anton & Rasmus har åkt hem till Ystad. Viktor jobbar och Titti ska strax åka till Partille.
Pappa sitter och pillar med sin nya iphone och mamma kollar på film.

Jag känner mig som en 7-åring med spring i benen.
Jag har ingen lust att ta ut hundarna igen på ett tag, blev pisseblöt förut.
Jag satt nyss och försökte ge mig på Photoshop. Jag kan lite. Idag ville jag börja på en ny header till bloggen. Men jag gav upp, mitt tålamod var inte på topp. Pappa ska visa mig i morgon eller ikvll hur man gör m.m. Han är extremt bra på det, har jobbat med det en del.
Så blev jag rastlös igen...

Så kommer jag på en Idé!
Baka!
Ajjemän.


Jag och mamma kollade så vi hade alla ingridienser för att baka kanelbullar. Vi behöver mer strösocker och lite mer mjöl. Så nu ska jag åka iväg till Älvängen och handla.
Jag älskar att äta degen när man rullat ihop den med smör, socker och kanel innan de ska in i ugnen. Varje gång får jag ont i magen, haha. Men det är värt det!

Så nu ska jag kila!

Lägger in lite fina bilder på mina bullar sen :)

Puss&Kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: anna

visst e de gör gott å äta degen som du sa med socker å kanel..... mumma!!!! lycka till med bullbaket å hoppas dom blev goda!!! :) kram

2009-07-10 @ 18:53:39
Postat av: Jessica

Oja!

Nu har jag lite ont i magen haha.

Men dom blev sketa goda!

2009-07-10 @ 21:18:01
URL: http://jessicaszanto.blogg.se/
Postat av: Therese

JAG SKA HA BULLAR!

2009-07-11 @ 15:37:09
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0