Seghövve

Idag är man banne mig seg i huvudet. Tror det är vädret + att jag sov kasst inatt.
Jag kom hem till min lilla lya för ca 1 timme sedan.
Jag fasade lite för hur klimatet skulle vara där inne, pga jag inte varit där på 1 vecka.

Jag öppnade dörren och möts av en ljuvlig doft, mullbär.
Mumma!
Jag
har nämnigen köpt "doftstrån" från Camilla när hon hade ljus/inredningsparty. De är grymma! Det blir en lagom doft som räcker gott och väl, kan jag allt rekomendera!
Sedan har jag självklart vanliga ljus i lite olika dofter :)

Jag stannade även till för att handla lite idag. Släpade runt på min väska som vägde TON.
Jag gick även in till grönsaksaffären som ligger här. Det finns frukt, grönsaker, nötter, te och massa mer. Lite orientaliskt över det hela. Älskar det :)
Köpte hem nektariner och lite tomater för middagens sallad.

Jag hade ju tänkt blogga om mina bullar och allt sånt. Men mitt USB minne ville inte sammarbeta igår när jag skulle föra över alla bilder så att jag kunde blogga idag. Men jag måste lösa det, ska nämnligen använda en del av de bilderna till att göra en ny header till bloggen.
Så bilderna dyker upp förr eller senare.
Men jag kan ju medela en sak, bullarna var hemskt goda och fick topp betyg! Det blev både kanelbullar och även med vaniljsmak ;)

Men nu ska jag krypa ner imin säng. Myskläderna är på och en bra film väntar. Ska även äte lite god glass som jag köpte idag.
Detta känns helt rätt. I like.


My bed + min glass som står på datorn.

Puss&Kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0